Vi har designet logoer og visuelle identiteter i mange år, og vi ved derfor, hvad der skal til for at designe det gode logo. Med et nyt logo fra Logoshop.dk kan du være sikker på at få et helt unikt logo og at stå stærkt blandt konkurrenterne.
Vi skaber logoet ud fra de værdier, din virksomhed står for, og sørger for at logoet signalerer dem og fortæller din historie. Dit nye logo vil helt sikkert differentiere dig fra de andre på markedet og skabe positive associationer hos dine kunder.
Når vi går i gang med at designe et nyt logo, er en vigtig del af processen at lave research. Vi vil gerne vide, hvad dine tanker om det nye logo og din virksomhed er, samt hvad du vil udtrykke med logoet.
Derudover analyserer vi det marked, din virksomhed befinder sig på samt den målgruppe, du henvender dig til, så vi kan skabe det logo, der bedst muligt tiltaler og tiltrækker de rette kunder. Analysen af markedet og målgruppen er især vigtig i forhold til valget af farver, skrifttyper og udtryk i logoet – hvad der tiltaler en målgruppe, kan have den helt modsatte effekt på en anden. Vores mange års erfaring med Logoshop.dk gør, at vi forstår at analysere os frem til, hvad der virker til hvilken målgruppe.
Udover at du kan være sikker på at ende med et helt unikt logo, når du bestiller hos os, så er du også garanteret et fleksibelt logo. Det betyder, at du får et logo, der kan anvendes i alle tænkelige sammenhænge uden at gå ned på kvalitet. Et nyt logo fra Logoshop.dk kan skaleres i alle tænkelige størrelser, uden at teksten bliver ulæselig eller ikonet mister sin værdi.
Vores store erfaring med logodesign giver os mulighed for at vælge skrifttyper, der både sender rette signal, og som ikke mister sit udtryk eller bliver ulæselig, hvis det f.eks. skaleres op til kæmpestort. Vi skaber en samlet løsning, der kan bruges til både digitale platforme, trykte medier, merchandise, tøj og meget andet, så du kan anvende dit logo lige der, hvor du har lyst til.
Gennem hele designprocessen er vi i tæt dialog med dig, så du løbende kan se udviklingen i skabelsen af dit nye logo. Såfremt du har ændringer, rettelser eller forslag, er disse kærkomne, og vi sørger for at rette logoet til efter dine ønsker. I sidste ende er det dig og din virksomhed, der skal anvende logoet, og vi går derfor op i, at du er tilfreds med det endelige resultat
Hvis du har en virksomhed, som har eksisteret nogle år, men som du synes trænger til et boost, så kan du overveje et nyt logo. Sommetider skal der ændringer til, for at en virksomhed kører optimalt – for eksempel ændringer i virksomhedens visuelle identitet.
Et nyt logo eller re-design af det eksisterende logo kan give en virksomhed et ansigtsløft og det tiltrængte boost, der skal til for at sætte gang i biksen og skaffe flere nye kunder.
Hos Logoshop.dk er vi eksperter i at designe logoer, hvad end det drejer sig om et nyt logo helt fra bunden eller om at give et eksisterende logo nyt liv.