Til forskel for mange grafiske burear kan vi give et direkte svar på dette.
Et billigt logo til 500 kr. kan være fint til at komme igang. Men et gennemarbejdet logo design hvor der er tænkt over hver en detalje er naturligvis ikke muligt til den pris.
... ja det skal du i princippet heller ikke. Når alt kommer til alt er din faglighed og den service eller de produkter du tilbyder det vigtigste. Du kan sagtens have verdens grimmeste logo og samtidig have en fin forretning. Men et gennemarbejdet logo eller ligefrem en hel grafisk identitet gør bare din markedsføring og brand bliver skarpere, og du danner en visuel genkendelig omkring din virksomhed. Gennem et logo har du mulighed for at visualisere og formidle din virksomheds DNA.
Vi sikrer dig, at dit logo repræsenterer din filosofi, og at der samtidig er taget højde, for at det kan skaleres, når du vil markedsføre og brande dig ved brug af visitkort, papir, bilreklame, uniformer, skilte til bygninger m.m.. For at sikre dig, at du virkelig bliver tilfreds med dit logo, vil vi anbefale dig at kigge nærmere på Logo Ultimate. I denne pakke redesigner, ændrer og tilføjer vi til dit logo indtil det sidder lige i skabet. Her er du garanteret en løsning, hvor der bliver kræset for den mindste detalje, for at din typografi, farvevalg og identitet kommer 100 % til udtryk, som du kan gøre brug af i mange år frem.
Hos Logoshop hjælper vi i dag en lang række mindre og større virksomheder med at udarbejde et professionelt logo. Her har vi øje for detaljen og essensen af hver enkelt virksomhed.
Udover at du får tilkoblet en professionel og kompetent logodesigner med mange års erfaring, får du samtidig en sparringspartner, der stiller dig relevante spørgsmål i forhold til design af dit logo. Kort sagt er du hos os allieret med en professionel samarbejdspartner.
Denne video illustrerer ret præcist hvorfor det godt kan betale sig at give din logo designer en tilpas mængde tid til opgaven:
Hvis du går og overvejer en “gør det selv” løsning i form af logodesign, er der forskellige ting, du skal være opmærksom på. Udover grafiske kompetencer er det vigtigt at være opmærksom på, hvad farvevalg og typograf kan betyde. Det er også væsentligt at se på, hvilket signal din virksomhed sender ved de valg, du undervejs gør dig.
Når du selv udarbejder og designer dit logo, er det væsentligt, at du er opmærksom på en række faktorer. Ved f.eks. misforståelser eller fejlfortolkning af dit logo kan det i værste fald koste dig potentielle kunder, som desværre falder fra til fordel for konkurrenterne.
Vi har som udgangspunkt i dag meget få sekunder til at fange den potentielle kundes opmærksomhed og interesse. Derfor er det væsentligt at overveje, om du selv vil udarbejde dit logo eller betale prisen for en professionel grafisk designers kompetencer og erfaring. Mange oplever, at det har en stor rolle at logoets elementer som farver, symboler og tekst ikke svækker gennemslagskraften, men at det i stedet harmonerer og afspejler din virksomheds identitet.
I sidste ende er det væsentligt at lave en endelig vurdering af prisen, du betaler for dit logo. Her kan du vurdere prisen ift. at investere din egen tid og penge i professionelle programmer eller om prisen for at samarbejde med en erfaren og kompetent grafisk designer med sparringsmuligheder er givet bedst ud.
Idéen og filosofien bag Logoshop.dk er, at alle skal have mulighed og råd til at få et logodesign i høj kvalitet. Derfor har Logoshop.dk sammensat et engageret og kompetent team, der udarbejder logodesigns af højeste kvalitet til priser, som både mindre og større virksomheder kan være med på. Vi spænder derfor bredt i vores kundereferencer mellem den målbevidste iværksætter, der er ved at starte op på ny og den større organisation, der ønsker en rebranding af deres virksomhed.
Hos Logoshop.dk tager vi udgangspunkt i dine idéer og ønsker, som vi naturligvis kombinerer med vores ekspertise og faglighed. Dermed får vi skabt den filosofi og identitet, som spiller sammen med virksomhedens visuelle identitet.
Vi mener, at for at et logo har den største gennemslagskraft, så skal et logo være simpelt, enkelt og let at huske. Det er vigtigt, at et logo er iøjnefaldende og let at skalere på dine forskellige platforme og i et genkendeligt design. Typisk inkluderer et logo design din virksomheds navn. Derfor er det vigtigt, at typografen er letlæselig og afspejler virksomhedens professionelle opfattelse og tilgang til målgruppen.
Hvis du derfor søger en professionel grafisk designer, der skiller sig ud fra konkurrenterne og tager din virksomhed til et helt nyt niveau, skal du vælge Logoshop.dk til at udarbejde dit logodesign.